Aici găsiţi stenograma audierii din comisia de la Parlament, le-am primit ieri. Desigur, sunt tot felul de mici greşeli de culegere, unele chiar hilare. Pe fond însă lucrurlile sunt cât de cât corecte.
E penibil , e chiar jenant ceea ce se intampla. Cei din sala nu v-au votat din rautate in primul rand .Este vorba de vidul etic, in care se afla si care trebuie umplut intr-un fel sau altul , desi nu vad cum. Inainte de sclavagismul poltic care ii caracterizeaza, cred ca problema lor este de natura morala , la nivel personal. Indiferent din ce formatiune faci parte, cand vezi un om care vrea sa faca binele pentru tara,pentru copii si nepotii tai si tu te opui, inseamna ca...nu te poti numi OM.
Mi-a placut politetetea si claritatea cu care ati raspuns la intrebari dar prezentarea nu mi s-a parut potrivita. In politica nu se merge cu power point cu scheme si termeni intaductibili din engleza.
Si dvs ati facut o greseala amuzanta cand ati confundat numele proiectului ELI pe care-l vedeati ca prioritate nationala cu European Light Infrastructure. De infrastructura de lampi se ocupa altii. Este vorba de Extreme Light.
Si nu credeti ca dupa doi ani ca vicepresedinte al comsisiei prezidentiale ar fi trebuit sa-i cunoasteti pe parlamentarii care se ocupa de invatamint ?.Mi s-a parut amuzant cand dvs. care lucrati de doi ani in domeniu i-ati intrebat cine sunt si de unde sunt.
Fara dialog legea invatamintului cam bagata pe gat PSD risca sa aiba soarta guvernelor PD-L.
Si chestiunea cu posturile refuzate in CV totusi nu este chiar obisnuita.
Articolul 32, aliniat 5 din Constituția României: Învăţământul de toate gradele se desfăşoară în unităţi de stat, particulare şi confesionale, în condiţiile legii. M-am opus introducerii homeschooling-ului in Legea 1 și îmi asum acest lucru. Toti politicienii papagali fug de dezbaterea asta, sa nu supere pe nimeni, dar noh, la cati mafioti am suparat la viata mea, ce mai conteaza 2-3 oameni... Plus ca n-o sa mai candidez vreodata. Faptele: o doamna deputat pe care o apreciam foarte mult îmi cerea cu o insistență neobișnuită să introduc asta în lege. A renunțat repede în fața argumentelor echipei ministerului, și mi-a dezvăluit și motivul insistenței inițiale: ”cei care insistau pe lângă mine păreau să aibă motive religioase”, zice ea. Eu nu ezit sa o spun mai pe șleau: acei oameni, si nu numai ei, erau niste sectanți* ciudati. O spun clar cu atât mai mult cu cât aveam și alte informații institutionale credibile: cei care insistau pe la toate ușile erau sectanți ciudati care aveau c...
Cine, la lecțiile de chimie din liceu, nu a fost stresat de dificultatea conceptelor privind legătura chimica? Hibridizarea orbitalilor atomici, legătura covalentă, teoria cuantică a legăturii chimice, dar și structura secundară și terțiara a proteinelor sunt tot atâtea subiecte care au revoluționat chimia și au dat nenumărate dureri de cap deopotrivă profesorilor și elevilor de liceu. Responsabil pentru acestea este un singur om: Linus Pauling. Savant neobișnuit de curajos în promovarea ideilor noi, în palmaresul căruia numărul marilor descoperiri nu este egalat decât de numărul erorilor monumentale și a controverselor pe care le-a generat. Sigurul om din istorie laureat cu două premii Nobel individuale (1954 - chimie și 1962 - pace), Pauling provine din familia unui farmacist original: clienții plăteau doar dacă, în urma tratamentului cumpărat, se făceau bine! Ideea nu a fost inspirată, familia tânărului Linus fiind nevoită să trăiască o perioadă din ajutoarele bunicilor. Orfan de...
Imaginați-vă că aveți în buzunarul din dreapta 100 de bancnote de un leu fiecare, iar în cel din stânga doar o bancnotă de 500 de lei (există..., dacă n-ați avut ocazia). Cu această imagine în minte vă rog să citiți rândurile următoare. Pe la sfârșitul veacului al XIX-lea Alexandru Cihac a publicat un dicționar etimologic al limbii române. După ce a încheiat redactarea, învățatul nostru s-a apucat să numere cuvintele de origine latină și pe cele de origine slavă din dicționar. A constatat un lucru surprinzător : cuvintele de origine slavă erau de două ori mai numeroase decât cele de origine latină. Și a mai constatat că unul din cinci cuvinte era de origine turcă. În aceste condiții se naște întrebarea firească : mai avem noi dreptul să susținem latinitatea românei ? Nu e, oare, mai logic să recunoaștem că româna e limbă slavă ? Răspunsul a venit prompt din partea lui B.P. Hasdeu care, în teoria sa despre circulația cuvintelor, a demonstrat convingător la...
Dragi lideri de opinie, poate vă recunoașteți, poate nu, în textul de mai jos. Dacă nu vă recunoașteți, scuze pentru prețiosul timp pierdut. Dacă vă recunoașteți, măcar parțial, uitați-vă în oglindă și întrebați-vă ce-i de făcut. Soluția e la voi. Pentru că în curând va fi prea târziu. Am scris textul acesta cu frăție întru suferință, nu cu aroganță. Pentru că sunt în căutare de soluții, nu în dorința de a da lecții. L-am scris, mai ales, cu prietenie și convingere că se poate ieși din acest cerc vicios. Citesc zilnic opinii noi și originale despre „scandalul din educație” din partea multor „formatori de opinie”. Unii redescoperă apa caldă. Ca la fotbal, fiecare are „teoria lui”. Eu îi întreb: oameni buni, unde erați în vara lui 2011 când cei care au organizat primul bacalaureat corect, începând cu cei 20.000 de supraveghetori, cei peste 40 de inspectori și întreg aparatul ministerului erau linșați mediatic pentru curajul de a fi arătat adevărul? V-ați inflamat trei...
Unii oameni chiar insistă să-mi întrerupă tăcerea. Nu e bine băieți... Iată o analiză a situației referitoare la auxiliare: A) Legea 1 spune la articolul 69: (1) În unităţile de învăţământ de stat sau particulare se utilizează manuale şcolare şi alte auxiliare didactice aprobate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. (...) (5) Auxiliarele curriculare sunt constituite din ghiduri metodologice care, prin conţinut, sunt în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi pe care cadrele didactice le pot selecta şi utiliza la clasă, în baza libertăţii iniţiativei profesionale, în scopul îmbunătăţirii calităţii procesului educaţional. În traducere: profesorul este liber să folosească orice auxiliar vrea el, dacă auxiliarul respectiv este aprobat de minister în baza unei proceduri specifice. E normal să fie așa, atâta timp cât ministerul este responsbil de programele școlare. Plus că astfel se evită predarea unor aberații ...
E penibil , e chiar jenant ceea ce se intampla. Cei din sala nu v-au votat din rautate in primul rand .Este vorba de vidul etic, in care se afla si care trebuie umplut intr-un fel sau altul , desi nu vad cum. Inainte de sclavagismul poltic care ii caracterizeaza, cred ca problema lor este de natura morala , la nivel personal. Indiferent din ce formatiune faci parte, cand vezi un om care vrea sa faca binele pentru tara,pentru copii si nepotii tai si tu te opui, inseamna ca...nu te poti numi OM.
RăspundețiȘtergereCe s-a intimplat cu chemarea la lupta?
RăspundețiȘtergereMi-a placut politetetea si claritatea cu care ati raspuns la intrebari dar prezentarea nu mi s-a parut potrivita. In politica nu se merge cu power point cu scheme si termeni intaductibili din engleza.
RăspundețiȘtergereSi dvs ati facut o greseala amuzanta cand ati confundat numele proiectului ELI pe care-l vedeati ca prioritate nationala cu European Light Infrastructure. De infrastructura de lampi se ocupa altii. Este vorba de Extreme Light.
Si nu credeti ca dupa doi ani ca vicepresedinte al comsisiei prezidentiale ar fi trebuit sa-i cunoasteti pe parlamentarii care se ocupa de invatamint ?.Mi s-a parut amuzant cand dvs. care lucrati de doi ani in domeniu i-ati intrebat cine sunt si de unde sunt.
Fara dialog legea invatamintului cam bagata pe gat PSD risca sa aiba soarta guvernelor PD-L.
Si chestiunea cu posturile refuzate in CV totusi nu este chiar obisnuita.
Aţi trecut prin foc acum, v-aţi călit, o să vă ajute mai încolo. Contează să nu vă lăsaţi întimidat şi să renunţaţi. Să auzim de bine!
RăspundețiȘtergere